اخبار
 1397/09/20  تاریخ خبر
حضور انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل

دبير انجمن شرکت‌هاي حمل‌ونقل بين‌المللي ايران از حضور اين انجمن همراه تعدادي از شرکت‌هاي عضو در سومين نمايشگاه حمل‌ونقل و صنايع وابسته خبر داد و گفت: يکي از جذابيت‌هاي اين دوره از نمايشگاه حضوراستارتاپ‌ها براي ارائه خدمات خود به بخش خصوصي و دولتي است .

محمدجواد عطرچيان در گفتگو با خبرنگارپايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، با اشاره به برگزاري سومين نمايشگاه بين‌المللي حمل‌ونقل و صنايع وابسته و نقش بخش خصوصي در نمايشگاه امسال اظهار داشت: انجمن شرکت‌هاي حمل‌ونقل بين‌المللي همراه تعدادي از شرکت‌هاي فعال در اين حوزه در سومين نمايشگاه حمل‌ونقل و صنايع وابسته شرکت مي‌کند.

وي افزود: يکي از جذابيت‌هاي اين دوره نمايشگاه بين‌المللي حمل‌ونقل و صنايع وابسته حضور شرکت‌هاي استارتاپ است که البته مي‌توانند بازاري براي فروش محصولات و خدمات خود به بخش خصوصي و دولتي ارائه کنند.

دبير انجمن شرکت‌هاي حمل‌ونقل بين‌المللي ايران با بيان اينکه «‌بايد فکري به حال هدف‌گذاري نمايشگاه حمل‌ونقل شود» تأکيدکرد: نمايشگاه حمل‌ونقل چه با هزينه دولت و چه بخش خصوصي برگزار شود، بايد خروجي آن مشخص گردد که آيا برگزاري نمايشگاه منجر به بهبود تجارت، ‌قرارداد تجاري و کسب‌وکاربين بخش خصوصي با يکديگر مي‌شود يا خير؟

عطرچيان تصريح کرد: اميدواريم سمت‌وسوي نمايشگاه حمل‌ونقل در ايران به سمت تجاري شدن حرکت کند، نه اينکه محلي براي ارائه دستاوردهاي دستگاه‌هاي دولتي در حد آمار و ارقام يا ارائه محصولات از سوي برخي شرکت‌هاي توليدکننده براي فروش باشد.

دبير انجمن شرکت‌هاي حمل‌ونقل بين‌المللي ايران يادآور شد: در حال حاضر رمقي براي بخش خصوصي باقي نمانده است و شرکت‌هاي حمل‌ونقل جاده‌اي و ريلي با مشکلات جدي روبرو هستند.

سومين نمايشگاه حمل‌ونقل و صنايع وابسته با حمايت وزارت راه و شهرسازي و فدراسيون جهاني راه، همکاري وزارتخانه‌ها،سازمان‌ها، انجمن‌ها و اتحاديه‌هاي مرتبط به مناسبت هفته حمل‌و‌نقل از تاريخ 25 الي 27 آذر ماه سال جاري در محل شبستان اصلي مصلاي امام خميني (ره) تهران برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان نيز جهت کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با دبيرخانه اجرايي نمايشگاه به شماره 9- 22893008 تماس حاصل کرده و يا به سايت اينترنتي نمايشگاه به آدرس   www.irantransexpo.com   مراجعه کنند.

منبع: پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي