اخبار
 1397/03/19  تاریخ خبر
هماهنگي با وزارت صنعت ، معدن و تجارت براي تامين نياز كاميون داران جاده اي
معاون وزير راه و شهرسازي از هماهنگي با وزارت صنعت ، معدن و تجارت براي تامين لوازم يدكي و قطعات پر مصرف به ويژه لاستيك با نرخ مصوب دولت در بخش ناوگان حمل و نقل جاده اي كشور خبر داد . 
به گزارش روابط عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي مهندس عبدالهاشم حسن نيا معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس اين سازمان در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني وزارت راه و شهرسازي اظهار داشت : وزارتخانه ياد شده موافقت خود را براي واردات لوازم يدکي پر مصرف کاميون‌ها بدون واسطه اعلام کرده تا گام موثري در راستاي رفع کمبود‌‌ها و تنظيم قيمت در بازار برداشته شود.
معاون وزير راه و شهرسازي همچنين بيان كرد : اقدامات و توافقاتي براي آرامش خاطر رانندگان تلاشگر بخش حمل و نقل جاده اي و فعالان اين عرصه در روزهاي اخير برداشته شده و كانون ها و تشكلهاي صنفي ذيربط نيز بطور كامل در جريان تصميات قرار گرفته اند . 
وي با اشاره به پيگيري توزيع لاستيک با قيمت مصوب و بدون واسطه اظهار کرد: با هماهنگي وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر شد به زودي لاستيک با قيمت مصوب در پايانه‌هاي بار و مسافر به صاحبان ناوگان عرضه شود.
مهندس حسن‌نيا يادآور شد: در آينده اي نزديك جلسات مربوط به لوازم يدکي ميان سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي  و نمايندگان وزارت «صمت» نيز برگزار و در  خصوص مسائل مربوط به واردات لوازم يدکي مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت .
وي با قدرداني از تمامي فعالان بخش حمل‌و‌نقل جاده‌اي به ويژه رانندگان و دست اندركاران كانون ها و تشكلهاي صنفي در مركز و در سراسر كشور ، ابراز اميدواري كرد تا با ايجاد آرامش خاطر هرچه بيشتر و آسايش فكري آنان خدمات اين عزيزان در كنار حاكميت افزايش يافته و اين نقش همچون گذشته همراه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پا بر جا بماند.
 مهندس حسن نيا به هماهنگي و تعامل مورد انتظار از سوي تلاشگران بخش حمل و نقل جاده اي اشاره كرد و گفت : فقط در يک روز 116 هزار بارنامه صادر شد که حاکي از روند رو به رشد بارگيري در کشور است.
گفتني است، بر اساس آمار سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي در سال 96 روزانه به طور متوسط 100 هزار بارنامه صادر مي‌گرديد.