اخبار
 1397/03/12  تاریخ خبر
عرضه لاستیک با قیمت مصوب و بدون واسطه به بخش حمل‌ونقل جاده‌ای

  طبق ابلاغيه وزارت «صمت»، نمايندگي‌هاي مجاز بر اساس نياز بخش حمل‌ونقل بايد با قيمت مصوب و بدون واسطه لاستيک را عرضه کنند که انتظار مي‌رود از هفته آينده عملياتي شود.

داريوش اماني در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي با اشاره به آخرين وضعيت پيگيري‌هاي انجام‌شده از سوي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي براي تسهيل شرايط و پاسخگويي به خواسته‌هاي آن‌ها اظهار داشت: در نامه‌اي که براي معاون اول رئيس‌جمهوري به‌منظور تشريح وضعيت اعتصاب رانندگان کاميون و خواسته‌هاي آن‌ها ارسال شد، مسئله واردات مستقيم و بدون واسطه لاستيک و لوازم‌يدکي پرمصرف از سوي صنف نيز مطرح شد.

وي افزود: خوشبختانه تصميمات مطلوبي در زمينه تأمين لاستيک مورد نياز رانندگان اتخاذ و مقرر شد؛ طبق ابلاغيه وزارت «صمت»، نمايندگي‌هاي مجاز بر اساس نياز بخش حمل‌ونقل بايد با قيمت مصوب و بدون واسطه لاستيک را عرضه کنند که انتظار مي‌رود از هفته آينده عملياتي شود.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي از پيگيري مسئله تأمين لوازم‌يدکي پرمصرف با ارسال نامه‌اي به وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: سازمان به جد اين مسئله را پيگيري مي‌کند و قرار است پيرو نامه ارسالي به وزارتخانه «صمت» ‌ جلسه‌اي در اين خصوص برگزار شود.

اماني با اشاره به اين نکته که طبق آمار به دست آمده وضعت حمل بار به نسبت روزهاي قبل در حد قابل‌توجهي بهبود يافته است يادآور شد: حمل‌ونقل کالا در ماه مبارک رمضان نسبت به ساير ايام سال با کاهش مواجه است.